2013 m. spalio 11 d., penktadienis

"Žentelio" salotos arba sluoksniuotos žuvies salotos

Kadangi šios salotos vienos iš mano vyro mėgstamiausių, o jų pradininkė buvo mano mama, tai ir pavadinimas kilo iš ten. Kai uošvienė arba aš (žmona) norim įsiteikt, galim drąsiai daryt šitas salotas. Šiaip nieko įmantraus, bet kas ragavo įvertino gerai.


Reikės:
  • 1kg jūsų mėgstamos žuvies filė (aš naudoju rudagalvių menkių filė),
  • 7 vidutinių morkos,
  • 7 vidutinio dydžio svogūnai,
  • cinamono,
  • citrinos,
  • majonezo ( aš naudoju "Helman's"),
  • aliejaus,
  • miltų,
  • žiupsnelio cukraus ir druskos.




Žuvį pabarstau mėgstamais prieskoniais, pavolioju miltuose ir kepu. Man asmeniškai kuo labiau suskrunda tuo skaniau. Iškepus atvėsinu ir supjaustau smulkesniais kubeliais. Morkas tarkuoju burokine tarka, svogūnus supjaustau smulkiau ir viską kepu aliejuje kol suminkštėja. Aš visada kepdama morkas ir svogūnus įdedu maža žiupsnelį cukraus ir druskos. Iškepus atvėsinu.
Kai viskas atvėsta salotas sluoksniuoju taip: žuvies kubelius pašlakstau citrina ir pertepu majonezu, tada dedu sluoksnį morkų su svogūnais, pabarstau cinamonu (maždaug tiek kiek barstytumėt pipirų),
 vėl dedu žuvies kubelius, vėl šlakstau citrina, majonezas, morkos su svogūnais ir cinamonas. Sluoksnių skaičius priklauso nuo indo kuriame darau, bet man paprastai gaunasi trys sluoksniai. Viršų pateplioju majonezu. Na ir ragaujame su duona. 
Man jos skanesnės kai šiek tiek pastovi šaldytuve, bet galima valgyti ir iš karto. Skanaus!

Mama Agnė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą